Haz

Somon DNA gençlik aşısı

Somon DNA tedavisi, saf hyalüronik asit ve somon balığı spermlerinden elde edilen DNA moleküllerinin, ciltte hücre yenileme amacıyla kullanıldığı cilt gençleştirme yöntemlerindendir. Yaygın olarak gençlik aşısı adıyla da bilinmektedir. Hızlı canlandırma ve gençleştirme etkisiyle yaygın olarak talep edilmektedir.

Zamanla ve çevresel faktörlerin etkisiyle kaçınılmaz olarak cilt kalitesi bozulmaktadır. Kollajen ve elastik lifler parçalanır ve vücudun kendi hyalüronik asit miktarı ve işlevi değişir. 30 yaşından sonra her yıl %1 kollajen kaybı yaşanır. Cilt daha mat, daha kuru görünür ve elastikiyeti azalır. Donuk görünen cildinizi daha canlı, daha pürüzsüz, yüzünüzdeki ifadeyi kaybetmeden geri kazanmanın etkin ve güvenilir yolu Somon DNA tedavisidir.

Somon DNA uygulaması cilt gençleştirmede yenilikçi ve yaratıcı bir yaklaşım sunan bir işlemdir. Bu uygulamada, cildin yeniden yapılandırılmasını sağlayan somon DNA ekstraktı aşamalı olarak cilde verilir. Uygulamalar 2-3 hafta aralıklarla ile planlanır, her bir uygulama sadece 15-30 dakika sürer ve kişi uygulamadan hemen sonra cildinde herhangi bir belirti olmadan günlük yaşamına devam edebilir. Uygulamanın ertesi gününden itibaren her gün ciltte daha da yenilenme izlenir. Yapılan her seansta cildin yapısı güçlenerek, elastikiyet ve sıkılığı artar, güneş ışınlarına bağlı meydana gelen hasar engellenir ve cildin nem dengesi düzenlenir. Böylece cildin doğal yenilenmesi ile sağlıklı, pürüzsüz ve aydınlık bir cilde sahip olan kişi yepyeni bir enerji ve ışıltı kazanır. Tüm olumlu etkileri yaklaşık 12 ay boyunca devam eder.

Bu sistem, polinükleotidler ve hyalüronik asit moleküllerinin cilde zerk edilmesiyle uygulanmaktadır. Protokolü oluşturan moleküller vücudun tamamen doğal elemanlarıdır. Polinükleotidler, somon balığı spermlerinden elde edilen DNA molekülleridir. Hyalüronik asit ise bağ dokumuzun temel maddesi olup, cildimizin nem dengesini sağlamaktadır.