May

MEDİKAL CİLT BAKIMLARI

Cilt bakımları, cilt kalitesini korumak ve düzeltmek amacıyla uygulanır. Profesyonel bir bakımla cildin uzun süre tazeliğinin ve sağlığının korunması mümkündür. Sadece estetik açıdan değil, sağlık açısından da cildimizin temizlik ve bakımına özen göstermek yaşımız ilerledikçe oluşacak kırışıklıklar ve deformasyon gibi problemlerin önlenmesi bakımından çok faydalıdır. Aksi takdirde UV ışınları, makyaj, serbest radikaller, sigara, stres, hava değişimleri ve yanlış beslenme cildimizi olumsuz yönde etkiler ve genç yaşta olmamıza rağmen yorgun ve solgun görünmemize neden olur. Cildimizin canlılığı, parlaklığı ve diriliği en önemli sağlık göstergelerindendir. Dolayısıyla 20’li yaşlardan itibaren her kişinin temizlik, bakım ve koruma amaçlı olarak ayda ortalama 1 kez cilt bakımı yaptırması çok faydalıdır.Önemli olan, uzman estetiysen tarafından doğru bir cilt analizi yapılması, bakımda kullanılan ürünlerin ve işlemlerin cildin özelliklerine uygun olmasıdır.

Yapılan Bakımlar

*Klasik Cilt Bakımı:

Yaklaşık 1,5 saat sürüyor. Cilde sırasıyla temizleme, peeling, tonik, buhar, komedon temizliği, maske ve nemlendirici ile masaj yapılarak işlem tamamlanıyor.
Bu şekilde cilt temizleniyor, tıkalı olan gözeneklerde biriken yağ ve kirlerden arındırılıyor, cildin esnekliği ve parlaklığı geri kazandırılmış oluyor.
Klasik cilt bakımı her zaman yapılabilmektedir. Ancak deri 28 günde bir kendini yenilediği için ayda bir önerilmektedir.

*Aquapeeling Cilt Bakımı:

Hiçbir cerrahi bir işlem yapılmadan yüze uygulanan; kırışıklıkları düzeltme, akneleri yok etme, gözenekleri açma gibi cilt bakımlarını çok kısa bir sürede yapan ve bu tür uygulamalar için özel tasarlanmış bir cihazla cildinizde biriken ölü hücre, gözenek içi yağ, siyah nokta ve diğer yabancı maddeleri cildinizden temizler. En son olarak uygulanan nemlendiriciler ciltteki nem dengesini sağlar.
Öncelikle içeriğinde uygun oranda AHA (Alfa Hidroksit Asit) bulunan solüsyon ile cildin ihtiyacına göre 5-­10 dakika cihaz aracılığıyla uygulanır. Bu işlem neticesinde ölü dokuların temizlenmesi ve gözeneklerin açılması sağlanır.
Sonrasında içeriğinde uygun oranda bulunan Salisilik Asit solüsyonu ile Aqua Peel cildin ihtiyacına göre 5­-10 dakika uygulanır. Bu işlem ile salisilik asit cildin alt katmanlarına kadar geçer böylece cildin birçok bakteri ve artıklarının temizlenmesi sağlar.
En son olarak ise içeriğinde yatıştırıcı ve nemlendirici maddelerin bulunduğu solüsyon ile Aqua Peel, cildin yatışmasını ve bol nem almasını sağlar.
Aqua Peel’in faydaları nelerdir?
Yüzdeki bariz kırışıklıklar, koyu lekeler ve aknelerin giderilmesini sağlar.
Tıkalı gözeneklerin açılması ve gözenek içinin temizlenmesi, pürüzlü cildin hemen iyileştirilmesini sağlar.
Ciltte temizleme, cildin nem dengesinin sağlanması ve antioksidan etki sağlar.
Çok kısa bir sürede cildin yenilenmesini ve gençleşmesini sağlar.

*Oksiterapi:

Cildin en alt tabakasına, oksijen basıncı ile saf oksijenin iğne kullanılmadan enjekte edilmesidir. Cildimizin oksijen alma yeteneği zamanla yavaşlıyor. Bu durum yenilenme ve onarım gücünün de azalmasına sebep olur. Cilt incelir, kurur, kırışır ve yaşlılık lekeleri meydana gelir. Oksijen Terapi yöntemi ile genç görünümlü, pürüzsüz, tazelenmiş yepyeni bir cilt elde edilir.

Oksijen Terapi ile basınçlı enjeksiyon uygulaması yapıldığında, oksijen epidermisin en alt tabakasına ulaşır. Yorgun hücrelere yepyeni bir yaşam kazandırır. Böylece kan dolaşımı artar, cilt kısa zamanda sıkılaşır, canlanır ve pürüzsüz bir hal alır.

İğnesiz-basınçlı oksijen enjeksiyon işlemleri sırasında özellikle alın, göz çevresi ve dudak kenarlarında kas hareketlerine bağlı olarak meydana gelmiş çizgi ve kırışıklıklar onarılır. Aynı zamanda ürünlerin içeriklerinde yer alan ‘kollajen’ ve diğer aktif maddelerin etkisi ile cit sıkılaşmakta ve dolaşımı hızlandırılmaktadır. Böylece cilt şekillenir, sıkılaşır, kaz ayağı ve derin kırışıklıklar onarılır.

Oksijen tedavisi yaşlanmaya karşı etkili olmakla birlikte akne ve leke tedavisinde de başarılı bir şekilde kullanılır.

*Jetpeel:

Özel tasarlanmış handpiece’i sayesinde basınçlı hava ve serum fizyolojiği birleştirip, cilt yüzeyinde süpersonik jet akımlarla mekanik peeling yapar. Bu şekilde cildin bakımını ve yenilenmesini sağlar. İlaç, vitamin, destekleyici maddelerin cilt yüzeyine ve alt katmanlarına geçişini hızlandırır.
Bu supersonik akımlar, ürünlerin cildin derinlerine kadar yedirilmesini sağlarken, aynı anda cilde mikro masaj yapar. Ayrıca gözenekleri açarak, yıllar boyunca doğal olarak orada birikmiş parçaların ve ölü derinin nazikçe uzaklaştırabilmesini sağlar.
Jetpeel’e özel vitminler A+E, B-5, C ve Hyaluronic Asit’dir.

Jetpeel, cildi temizleme, arındırma, anti-aging uygulamalarında, akne-skar tedavilerinde, iğnesiz mezoterapi gibi uygulamalarda kullanılmaktadır.
Uygulamada cildin ihtiyacına göre; oksijen, karbondioksit gibi gaz ve serum fizyolojik, vitaminler, ilaçlar, serum ve ozonlu su gibi likid ajanlar kullanılarak farklı birçok bakım ve yenileme tedavileri yapılmaktadır.
Her cilt tipine ve ihtiyacına uygun cilt bakımları Jet Clean, Jet Care, Jet Age, Jet Acne olarak çeşitlendirilebilir.