Hamilelikte Tüylerden Nasıl Kurtulunur?
Ağu

Hamilelikte Tüylerden Nasıl Kurtulunur?

Hamilelikte Tüylerden Nasıl Kurtulunur? Hamilelik döneminde vücuttaki hormonlarda çok ciddi değişiklikler yaşanır ve bu değişiklik, vücutta bazı sorunlara yol açabilmektedir. Hamile kadınların yaşadığı ortak sorunlardan birisi vücudun tüylenmesidir. Aşırı şekilde tüylenme olduğunda, kadınların temizliği hamilelik döneminde çok daha zorlaşır. Bu nedene de hamile kalan ve aşırı tüylenme yaşayan kadınlar, bu sorunun çözümüne dair sürekli araştırma yapmak durumunda kalır.

Tüylenme Nasıl Engellenebilir?

Tüylenme için dikkat edilecek nokta, tüylenmenin geçici olduğudur. Genelde hamileliğin 3. Ayı itibari ile başlayan tüylenmeler, hamilelik sonrasında geçer. Bu bakımdan kalıcı bir durum olmadığından dolayı sorun çözülmesi dahi kadınların endişe duyacağı bir durum yaşanmaz. Tüylenmenin giderilmesi adına çok farklı yöntem olsa da kadınların hamile olması nedeniyle çoğu yöntemin kullanılması önerilmez ve doktorlar tarafından da izin verilmez. Öyle ki hamile olan bir bayanın lazer tedavi olması uygun değildir. Bebeğin ve anne adayının sağlığı için bu tür durumlarda mutlaka zararsız yöntemler uygulanmalıdır. Bu aşamada ise klasik ağda yöntemleri ön plana çıkar. Kadınlar ağda ya da epilasyon cihazlarıyla tüylenmeyi yok edebilir. Tüy dökücü krem gibi farklı kimyasal ürünlerin kullanılması da yine önerilmez. Tüylenme noktasında sorun yaşayan kadınların, kullanacağı ürünler ya da yöntemler için doktorundan öneri alması gerekir. Doktor tarafından izin verildiği takdirde tüylenmeye yönelik çeşitli epilasyon çalışmalarının yapılması gerekecektir. Böylece güvenli bir şekilde tüylenme ile mücadele edilebilir.