En İyi Sivilce Maskeleri
Şub

Evde Yapılabilen En İyi Sivilce Maskeleri

Genellikle ergenlik döneminde bazı sebeplerden dolayı cilt üzerinde sivilceler oluşmaktadır. Sivilcelerin oluşmasında etkili olan faktörler arasında cildin fazla yağ üretmesi, bakterilerin birikmesi ve ölü hücrelerin dökülmesi gibi sebepler yatmaktadır. Cilt üzerinde ki ölü hücrelerin tıkanması durumunda yağ bezeleri sebum isimli yağ üretirler. Özellikle ergenlik dönemi içerisinde hormonlar gereğinden fazla yağ üretmektedirler. Eğer sivilce problemine karşı çözüm üretmek istiyorsanız evde yapılabilecek En İyi Sivilce Maskeleri tercihinizi yapabilirsiniz.

En İyi Sivilce Maskeleri

Elmalı Sivilce Maskesi

Sivilce maskelerinin doğal besinlerden yapılması cilt üzerinde ki ölü derilerin atılması adına büyük önem taşımaktadır. Elmalı sivilce maskesi yapımı için öncelikle elmaları belender aracılığı ile püre haline getirelim. Bu adım sonrasında püre haline getirdiğimiz elmaların üzerine 1 kaşık bal ilave ederek karıştıralım. Hazırladığımız ballı elma karışımını cilt üzerinde ki sivilcelerin üzerine sürelim ve 30 dakika boyunca bekletelim. Ardından 20 dakika boyunca bekleyelim ve cildimizi ılık su ile durulayalım.

Yumurta Akı Maskesi

Kısa süre içerisinde cilt üzerinde ki istenmeyen sivilcelere elveda demek istiyorsanız yumurta akı maskesini kullanmayı tercih edebilirsiniz. Maske yapımı çin bir adet yumurta akının içerisinde bir tatlı kaşığı limon suyu ilave edelim. Hazırladığımız karşımı cilt üzerinde ki sivilcelerin üzerine ince bir tabaka halinde sürerek 20-30 dakika boyunca bekleyelim.

Sivilceler İçin Etkili Limon Maskesi

Bir adet limon suyunun içerisinde 1 tatlı kaşığı karbonat ilave edelim. Karbonatlı limon maskesini sivilce olan bölgelere ince bir tabaka olacak şekilde sürelim ve bir süre bekleyelim. Eğer kuru cilt tipine sahipseniz maskeyi cilt üzerinde 5 dakikadan fazla süre bekletmemeniz önerilmektedir. Limonlu maske sayesinde kısa süre içerisinde sivilceler kuruyacak ve cildiniz pürüzsüz bir görünüm elde edecektir.

Gül Suyu Özlü Sivilce Maskesi

Cilt bakımının olmazsa olmazlarından biri de gül suyu maskesidir. Maske yapımı için 1 yemek kaşığı gül suyu ve 1 yemek kaşığı bala ihtiyaç bulunmaktadır. Ballı gül suyu maskesini iyi bir şekilde harmanladıktan sonra cilt üzerine uygulamalı ve 15 dakika boyunca beklemelisiniz.

Evde Yapılabilen En İyi Sivilce Maskeleri yazımızı okuduktan sonra hangi maskeyi uyguladınız? Bizimle paylaşır mısınız?