Nis

Ev Yapımı En İyi Cilt Maskeleri

Sağlıkla parlayan kusursuz bir cilde sahip olmak istiyorsunuz fakat zaman mı bulamıyorsunuz? Sizlere önereceğimiz ev yapımı en iyi cilt maskeleri sayesinde artık çözüm avucunuzun içerisinde olacak. Evde kendi yöntemlerinizi kullanarak doğal cilt maskeleri hazırlayabilir ve hayal ettiğiniz kusursuz bir cilde sahip olabilirsiniz.

Bal Özlü Cilt Maskesi

• 2 adet badem
  • 1 yemek kaşığı bal

Maske yapımı için ilk adımda 2 adet bademi toz haline gelinceye dek ezelim. Bu adı sonrasında toz haline getirdiğimiz bademleri 1 yemek kaşığı bal ile harmanlayalım. Bu adım sonrasında hazırlamış olduğumuz ballı badem maskesini temizlenmiş cilt üzerine ince bir tabaka halinde dairesel hareketler ile cildimize uygulayalım. 15 dakika bekleme süresinin ardından cildimizi ılık su ile durulayarak temizleyelim. Maske kullanımı sonrasında cildiniz yumuşayacak ve sağlıklı bir görünüm kazanacak.

Kuru Ciltler İçin Çilek Maskesi

Kuru cilt tipleri için çilek maskesini kullanabilirsiniz. Cildin nemlenerek beslenmesi için ideal olan çilek maskesi için ihtiyacımız olan malzemeler 5 adet çilek ve 1 yemek kaşığı bal olacak. Belender aracılığı ile püre haline getirdiğimiz çilekler 1 yemek kaşığı bal ile harmanlayalım ve cildimize sürerek 20 dakika boyunca bekleyelim. Bu adım sonrasında cildimizi soğuk su ile durulayarak temizleyelim. Maskesinin içerisinde yer alan bal özü cildinizi yumuşatacak ve taze bir görünüm elde etmenize imkan tanıyacak. Çilek özü ise cilt üzerinde ki lekelerin görünümünü azaltacaktır.

Sivilceler İçin Limon Maskesi

• Yarım adet limon
  • 1 yemek kaşığı karbonat
  • 1 çay kaşığı bal

Cilt üzerinde ki istenmeyen sivilcelere elveda demek istiyorsanız limon maskesini kullanabilirsiniz. Maske yapımı için öncelikle yarım adet limon suyunun içerisine 1 çay kaşığı bal ilave edelim. Hazırladığımız karşımı 1 yemek kaşığı karbonat ile harmanlayalım ve sivilce olan bölgelere ince bir tabaka halinde sürelim. Sivilceler için hazırlayacağımız limon maskesi cildinizi yenileyecek ve taze bir görünüm elde etmenize yardımcı olacaktır. Eğer sizler de hayal ettiğiniz güzellikte bir cilde sahip olmak istiyorsanız sizlere önerdiğimiz ev yapımı en İyi cilt maskeleri ile tanışabilirsiniz.